ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΤΑΞΗ

 

Μικτή Μάθηση και Ανεστραμμένη Τάξη 

     Η μικτή  μάθηση έρχεται ως μια παιδαγωγική προσέγγιση που συνδυάζει την εκ του σύνεγγυς διδασκαλία στην τάξη με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων και ευκαιρίες για διαδικτυακή αλληλεπίδραση έξω από αυτήν. Έτσι η εκπαιδευτική διαδικασία χωρίζεται στον χρόνο εκτός τάξης και τον χρόνο εντός τάξης. Ο μαθητής μελετά μόνος του, με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων ή και του διαδικτύου, εκτός τάξης, ενώ η μάθηση ολοκληρώνεται με την εκ του σύνεγγυς διδασκαλία στην τάξη με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού. Στη μικτή μάθηση, η δια ζώσης επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών αποτελεί ζωτικό σημείο μιας εκπαιδευτικής διαδικασίας, η οποία υποστηρίζεται με ψηφιακούς πόρους.  Επιχειρεί δηλαδή να γεφυρώσει την κλασσική δια ζώσης διδασκαλία με τις νέες (από τα χρόνια του κορονοϊού)  διαδικτυακές εμπειρίες μάθησης. Στην ιδανική περίπτωση, η μία συμπληρώνει την άλλη.  Η ανεστραμμένη τάξη είναι ένα από τα μοντέλα μικτής μάθησης.

Συνοπτικά

H ανεστραμμένη τάξη είναι ένα σύνολο διδακτικών επιλογών που υλοποιείται  3 φάσεις με τις οποίες:

• Καθορίζουμε με σαφήνεια τους στόχους που πρέπει να επιτευχθούν και τις ικανότητες που πρέπει να αναπτύξουν οι μαθητές.

• Μεταφέρουμε το μεγαλύτερο μέρος της μετάδοσης πληροφοριών εκτός τάξης, για να μπορέσουμε να λάβουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ιδέες από τους μαθητές εντός τάξης.

• Αφιερώνουμε τον χρόνο της τάξης για εμβάθυνση στα υπό συζήτηση θέματα και περισσότερες μαθησιακές δραστηριότητες, ενεργητικές, βιωματικές και συνεργατικές.

• Ζητούμε από τους μαθητές να ολοκληρώσουν δραστηριότητες πριν ή / και μετά την τάξη, για να επωφεληθούν πλήρως από την εργασία στην τάξη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

 

 ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2023-24

ΤΑΞΗ: Β1

Τα μαθήματα που έχετε στο έγγραφο που πήρατε στα χέρια σας  θα τα βρίσκεται στο eclass στη διεύθυνση: 

Τα μαθήματα θα είναι προσβάσιμα  και σε όποιον άλλο μαθητή εκτός τμήματος  θέλει, αρκεί  να εγγραφεί με κωδικούς του sch.gr στο μάθημα του eclass

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου